טיפים לבחירת חברת אחסון אתרים טובה

אין עוררין על כך שהבחירה בחברת אחסון אתרים טובה היא אינה טריוויאלית – קיימות בשוק אינספור חברות ברמות איכות משתנות, כאשר המשותף להן הוא שרובן ככולן מציעות ללקוח הרים וגבעות, אך לא תמיד מצליחות לעמוד במבחן המציאות.

כדי בכל זאת להפריד בין ההבטחות הכוזבות לריאליות, ולבחור בחברת אחסון האתרים המתאימה, יש להרכיב רשימה של שאלות חשובות אשר יעזרו לזהות את החברה האיכותית שבחבורה. את המאמר הבא הקדשנו לטובת אותן שאלות שחשוב לשאול חברת אחסון אתרים חדשה.

חברות אחסון אתרים המלצות

את השאלה הראשונה לא בהכרח מפנים ישירות אל חברת האחסון עצמה, אלא אל רשת האינטרנט. בימינו צרכנים מודעים לכוח האדיר שיש להם הודות לאינטרנט, והם אינם מהססים להשתמש בו במטרה להשמיע את דעתם. לכן, אם אתם מעוניינים לקבל חוות דעת בנוגע לחברה מסויימת, בין אם היא שלילית או חיובית, סביר מאוד שתצליחו לאתר אותה באינטרנט.

מהו איכות המענה של החברה?

כשאנחנו מתחילים את התקשרותנו הראשונית עם חברת אחסון האתרים, אנו תמיד מקווים לשיתוף פעולה חלק ונטול תקלות. בפועל, גם חברת האחסון האיכותית ביותר יכולה להיתקל בתקלות טכניות שאינן תלויות בה.

מה שמבדיל בין חברה איכותית לבין חברה שרלטנית, הוא ביכולתה של החברה לקחת אחריות על מעשיה, ולהעניק מענה מהיר לתקלות. לכן, חשוב מאוד לבחון את מענה התגובה של החברה ב'מים רדודים', כדי שתהיה אינדיקציה כיצד אלו יתנהגו בשעת אמת.

האם יש גיבוי לשירות האחסון?

זוכרים שכבר הזכרנו שגם החברה האיכותית ביותר עשויה להיתקל בתקלות טכניות? חלק מתהליך לקיחת האחריות עבור אותן תקלות, הוא להציע ללקוחות גיבוי לשירותי האחסון. מדוע שתסתכנו באובדן המידע החשוב לכם עקב תקלה טכנית? חברת אחסון אתרים המציעה שירותי גיבוי, היא חברה שרואה ערך במידע של הלקוח ועושה הכל כדי לשמר אותו. בעבור כמה שקלים נוספים בחודש, תזכו ליהנות מראש שקט מדאגות, ולכך אין תג מחיר.

האם השרת מאוחסן בארץ?

מעבר לכך שמיקומו של השרת עשוי להשפיע אל חוויית הגלישה של המבקרים באתר, הרי שיש בפרמטר הזה כדי להעיד על איכותה של חברת אחסון האתרים. מה זאת אומרת? רק חברות אחסון שרלטניות בדרך כלל בוחרות לאחסן את השרת בחו"ל, במטרה לחסוך כמה שקלים נוספים על גבו של הלקוח.

חברות אחסון איכותיות לעומת זאת, המכירות בחשיבותה של איכות הגלישה, מאחסנות את השרת בארץ, מבקשות מהלקוח סכום חודשי גבוה יותר ומבטיחות לו בתמורה לכך שקט נפשי ואחסון ברמה הגבוהה ביותר.

תמיכה טכנית מסביב לשעון?

אם כבר הזכרנו את נושא זמן התגובה, הרי שיש להיכנס לעובי הקורה ולברר מהן בדיוק שעות המענה של החברה. אם החברה מציעה תמיכה טכנית בשעות מצומצמות יחסית, והיה והאתר שלכם נפל בלילה, נשאלת השאלה- האם האתר לא יקבל מענה עד ליום הפעילות הבא? הרי שמדובר במקרה כזה באובדן של זמן יקר ומכאן גם של כסף, ולכן הסוגיה הזו חשובה במיוחד.

קריטריונים נוספים שחשוב לבדוק

גם אם עברתם את כל השאלות האחרונות בהצלחה, פרמטר נוסף שיש להעניק עליו את הדעת, מתייחס לוותק של החברה והאם היא רשומה כעסק מורשה. על חברות צעירות ו/או עסקים פטורים מומלץ בדרך כלל לוותר, שכן רק חברות בעלות ניסיון רב בתחום תדענה להעניק שירות איכותי ונטול פשרות.